School and being sick... - Reisverslag uit Morenci, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu School and being sick... - Reisverslag uit Morenci, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu

School and being sick...

Blijf op de hoogte en volg Claire

19 September 2012 | Verenigde Staten, Morenci

Het was niet zo’n hele boeiende week, maja!

Vorige week maandag hadden we school en na school gingen we naar de ouders van Jennie. Daar maakte we ons huiswerk en ’s avonds had ik cheer en band. Bij cheer gingen we aan onze homecoming dance werken. Want volgende week is homecoming week. Homecoming week is een week waar elke dag er een ander thema is, en dan moet je je verkleden naar het thema. En op vrijdag is er de grootste football game van het jaar en daarna is er een groot feest. Bij band kregen we allemaal nieuwe liedjes zoals, ‘The lazy song’, ‘Party in the USA’ en ‘Hips don’t lie’.
Dinsdag moesten we weer naar school. De enige 2 vakken die ik leuk vind op school is accounting en Japanse kunst. Accounting omdat het gewoon precies hetzelfde is als in Nederland, dus ik weet alles al. En Japanse kunst omdat we daar echt grappige dingen doen, deze week hebben we een Japanse theekop en een snackbordje gemaakt. Na school gingen we naar Jennie’s werk, waar we gewoon een beetje gingen rondhangen en tv kijken. ’s Avonds had ik natuurlijk cheer. Het was Billy’s verjaardag dus toen ik thuis kwam kon hij eindelijk zijn cadeaus uitpakken. Ik had hem 2 pistolen gekocht dat van die dingen schieten, geen idee hoe dat heet :p.
Woensdag na school gingen we weer naar de ouders van Jennie, daar zijn we best vaak na school omdat ze dichtbij school wonen en we kunnen daar altijd terecht. We aten daar fried chicken en toen ging ik weer naar cheer.
Ik voelde me donderdag echt ontiegelijk moe, ik kon haast niet meer staan, dus ik besloot om een dagje thuis te blijven. Ik heb de hele dag geslapen, ik ben niet eens mijn bed uitgekomen om te eten. En die avond ging ik ook niet naar cheer. Dat slapen deed me goed want vrijdag was ik weer helemaal fit.
Vrijdags is de school net een tv-show. De cheerleaders dragen hun uniform, de footballplayers dragen hun t-shirts, de rest van de school is allemaal gekleed in de school kleuren (bordeauxrood en wit) en heel de school is versierd. Dus ’s avonds was er weer een footballgame, dit keer was het een uitwedstrijd tegen Madison. De cheerleaders waren echt helemaal in vorm en natuurlijk wonnen we de wedstrijd. Elke wedstrijd is er een ‘student section’, en de jongens verven dan hun buik wit en verven er football cijfers en namen op in bordeauxrood. En alle studenten gaan helemaal uit hun dak en rennen het veld op, dat is echt zo geniaal om te zien. Na de game ging ik mee met Kelsie’s familie, we stopte even bij McDonalds en Wallmart en daarna bleef ik bij hun logeren. Zaterdag ging ik even naar hun kittens kijken die ik allemaal een naam heb gegeven, Flapjacks, Panncakes, Snow White, Duck en Spongebob. Ik pakte Flapjacks op en hij begon helemaal over mijn shirt, schouders en in mijn haar te lopen en ik dacht, oké ik moet deze kitten hebben. Dus ik vroeg aan Jennie of ik hem mocht hebben, en het mocht :). Ik moet helaas nog wel een week wachten, want het is te jong om zijn moeder te verlaten. Toen we eenmaal thuis waren ging ik even bijslapen en ’s avonds was Billy’s verjaardagsfeest. Dat was echt heel gezellig en toen iedereen weg was keken we ook nog even de film Burlesque.
Zondag voelde ik me echt verschikkelijk, mijn hoofd, mijn nek, mijn rug en mijn maag deden zo ontiegelijk pijn. Dus ik bleef maar thuis en bleef in mijn bed.
Maandag waren Billy en Maggie ook ziek, gelukkig hoefde Jennie niet te werken dus ze zorgde echt heel goed voor ons. Ik was echt niet normaal ziek, dus Jennie bracht me naar de dokter en die zei dat ik waarschijnlijk een virus of infectie heb. Gelukkig gaf hij mij medicijnen, en die helpen echt, mijn maag doet niet meer pijn :).
Maar voor de zekerheid gingen we dinsdag naar het ziekenhuis om bloed af te geven zodat ze het konden onderzoeken. We wachten nu nog steeds op de uitslag, en hopelijk krijgen we het vandaag.
Want vandaag, woensdag, ben ik nog steeds in mijn bed. En vandaag is Mckenzie ook ziek, dus we zijn nu een film aan het kijken die echt nergens over gaat haha.
Ik voel me echt al we een stuk beter en ik denk dat ik morgen weer naar school kan. Maar ik hou jullie natuurlijk op de hoogte. Ik hoop dat ik dit weekend helemaal beter ben want we gaan camperen!!

Talk to you soon!

  • 19 September 2012 - 19:50

    Tante Jolanda:

    He lief nichtje van me, ik lach me dood om jouw verhalen. wat ben je vaak moe zeg? Misschien eten ze daar wel de verkeerde dingen, te veel suikers? Ik bedoel Mac Donalds ?
    Kijk maar uit daar, ze schrijven heel graag medicijnen uit dat is daar doodsoorzaak nr 1!
    Probeer goed eten, goed naar je lichaam luisteren en op tijd je rust nemen. Je moet daar wel veel dingen ondernemen zeg, maar vergeet niet vooral tijd te nemen voor je ontbijt met veel eiwitten! Kan ikmanders niet iets naar je sturen zodat je wat energieker wordt? Laat maar weten. Dikke kus van je petemoei!




  • 20 September 2012 - 17:28

    Claire:

    Hoi Claire,

    die Japanse kunst klinkt goed zeg!
    Maar wat heb je dan nog meer voor vakken die minder leuk zijn??

    Ik hoop trouwens echt dat je je weer heel snel helemaal goed voelt!!

    Liefs, Lisette

  • 21 September 2012 - 13:35

    Sacha:

    Hey,

    Het klinkt allemaal heel leuk op het ziek zijn na natuurlijk.
    En ben je aan het einde nou enthousiast over kamperen?!
    Jij kamperen! Wie ben je en wat heb je met Claire gedaan :P
    Ik hoop dat je heel veel plezier hebt.

    xxxx Sacha

  • 23 September 2012 - 23:01

    Marja:

    Hoi meissie,

    Nu ik dit type, weet ik dat je weer beter bent. Met dit drukke weekend hoop ik wel dat je nog genoeg aan rust toekomt, want je moet nog wel herstellen. Je weet nu gelukkig het verschil tussen diarrhea en diary ;-). Ook weet je nu wat een back cracker doet en hoe lang je delivery heeft geduurd. Bizar dat ze dat allemaal moeten doen / weten om een buikgriepje te behandelen. Ben natuurlijk wel benieuwd hoe het nu ook met je rug is. Laat maar snel weer iets van je horen!

    Xxx Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claire

Ik ga 25 juli voor een jaar naar Amerika. Daar ga ik naar een high school en woon ik in een gastgezin.

Actief sinds 18 Juni 2012
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 52385

Voorgaande reizen:

25 Juli 2012 - 11 Juni 2013

Een jaartje in Amerika

Landen bezocht: