Band, cheer en een verassing uit Nederland! - Reisverslag uit Morenci, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu Band, cheer en een verassing uit Nederland! - Reisverslag uit Morenci, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu

Band, cheer en een verassing uit Nederland!

Blijf op de hoogte en volg Claire

02 December 2012 | Verenigde Staten, Morenci

Maandag helaas de eerste schooldag van het tweede trimester. Ik heb haast dezelfde subjects maar in plaats van accounting heb ik nou Social Issues, a.k.a. films kijken. Maandag begonnen we met de film Wall-E, wat best een geniale film is. Na school gingen we naar Jennie’s ouders en daar gingen we met de buurjongens baseball spelen. ’s Avonds moesten ik en Mckenzie naar band, want aankomende maandag hebben we onze eerste concert!
Dinsdag tijdens Engels wou de lerares een filmpje op youtube laten zien, maar ze werd helemaal gek omdat er vloekwoorden inzaten, en heel de klas flipte ook. Maja ik en Maelle zaten gewoon te lachen want wij geven daar helemaal niks om. Na school gingen we even snel bij de ouders van Jennie eten en ’s avonds had ik cheerleading practice.
Woensdag had ik weer cheerleading in de ochtend, dus dat was wel weer heerlijk om 4 uur opstaan. Na school gingen we naar Jennie’s ouders en daar moesten we allemaal snel haasten, omkleden en klaarmaken want het was foto middag. Dinsdag kregen we onze nieuwe cheerleading pakjes dus we gingen allemaal groepsfoto’s en individuele foto’s maken. Hopelijk krijg ik ze snel binnen, want ik ben best wel benieuwt, ik had een typische Amerikaanse cheerleading foto haha! ’s Avonds gingen we met z’n alle Modern Family kijken, en we vielen langzamerhand een voor een in slaap op de bank en uiteindelijk schrok Mckenzie wakker om 1 uur ’s nachts, en wij hadden allemaal iets zo van what the heck? Dus toen gingen we allemaal als zombies naar bed.
Donderdag naar school ging ik met pap en mam skypen. En toen ik ben hun aan het skypen was, kreeg ik een pakketje binnen! Ik was zoooo blij! Het zat vol met hagelslag, pepernoten, eindelijk echte pindakaas, stroopwafels, de osse vlag, een osse sjaal en muts en heel wat kleine klompjes, die ik hier aan iedereen kan geven. Iedereen hier in huis vind hagelslag helemaal geweldig en de vinden pepernoten kei lekker. ’s Avonds vroeg Bryan of ik naar de barn kwam, en daar liet hij mij zien hoe ze van vleesstukken gehakt maken, hij had een hele machine wat er eigenlijk best grappig uitzag.
Vrijdag na school gingen we naar Jennie’s ouders, waar ook aunt Michelle, uncle Marc en hun kinderen waren. We gingen koekjes en oreo’s in witte chocolade maken, wat echt heerlijk was :). Billy ging weer naar Bryan’s broer in het noorden dus ’s avonds gingen ik, Mckenzie, Maggie, Jennie en Bryan eten bij Applebees, mijn favoriete restaurant! Het was echt heel erg gezellig en goed eten! En ik en Bryan hebben haast alles wat los zat meegenomen voor in mijn scrapbook.
Zaterdagochtend gingen we houthakken, en uiteindelijk hadden we echt zo immens veel hout, ik was echt trots op mezelf! ’s Middags was iedereen kei moe, dus het enige wat we deden is films kijken en ’s avonds kwam hun nichtje Sarah deelnemen aan de filmmarathon.
Omdat ik nu door de weeks elke dag om 6 uur opsta, kan ik dus echt niet meer uitslapen in het weekend. Ik ben elke ochtend rond 6 uur klaarwakker, en dat is echt mega irritant want ik ben wel moe! Vandaag gaan we Sinterklaas en kerst inkopen doen, dus ik kan niet wachten :).

Talk to you soon!

  • 02 December 2012 - 16:01

    Marga:

    Hi Claire,

    Pas maar op we kunnen je straks rollen met al dat lekkere eten.

    Marga en Pierre

  • 02 December 2012 - 18:59

    Marc:

    Hoi Claire,

    Hij gaat weer goed zie ik..........

    We gaan op zoek naar het kookboek waar je om gevraagd had, dan kan het volgende pakketje verzonden worden.

    groeten, en heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeel kusjes.
    Papa



  • 03 December 2012 - 13:29

    Cent Goirle :

    Hoi Claire,
    Wat maak jij veel mee zeg, daar in amerika, wij zijn er ook weleens geweest, vakantie naar canada, en toen met z'n vieren naar amerika gegaan, zou er best nog wel een keer naar toe willen, wij waren in banf en de rocky moyntens, als ik het tenminste allemaal goed schrijf!!!!

    Wist niet dat ze in amerika ook aan sinterklaas deden, dacht eigenlijk meer aan de kerstman.maar nu kun je van alletwee genieten.

    afgelopen vrijdag zijn we naar ilse geweest, is best een gezellige kamer die ze heeft, wel hoog hoor, maar dan kun je wel merken dat alles niet meer zo soepel gaat.
    maar iedere leeftijd heeft zijn charme zullen we maar denken.

    vandaag is hier voor het eerst snee gevallen(vanmorgen) maar het is nu weer bijna weg!!!!!
    veel plezier met alles,en geniet ervan.

    liefs cent

  • 04 December 2012 - 13:26

    Mariël:

    Hoi Claire,
    Aha Stroopwafels in je Hollands/Oss pakket, als je jezelf een keer niet zo lekker voelt ben je zo weer beter!

    Groetjes,

    Mariël. xxx

  • 04 December 2012 - 15:47

    Ilse:

    Ieuw ieuw dat vlees! Ben je niet van je stokje gegaan? SUper smerig! Leuke cheeerleading fotos, als je terugkomt heb je alle films die bestaan zo ongeveer wel gezien denk ik!
    Waaar blijven mijn timberlandschatjes?
    Om even een update te geven over hoe het met mij gaat, nooit in mijn leven zo gestresst geweest, blij als het over twee weken is want IK WORD GEK dus ik ga weer snel verder daagdaag ! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claire

Ik ga 25 juli voor een jaar naar Amerika. Daar ga ik naar een high school en woon ik in een gastgezin.

Actief sinds 18 Juni 2012
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 52402

Voorgaande reizen:

25 Juli 2012 - 11 Juni 2013

Een jaartje in Amerika

Landen bezocht: