Getting ready for California! - Reisverslag uit Morenci, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu Getting ready for California! - Reisverslag uit Morenci, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu

Getting ready for California!

Blijf op de hoogte en volg Claire

22 Maart 2013 | Verenigde Staten, Morenci

Deze week was ik echt super erg aan het aftellen want morgen is het dan eindelijk zo ver, mijn trip naar California!! De eerste dagen zijn we in San Francisco, daarna gaan we naar Santa Barbara, Santa Monica, Venice Beach, Los Angeles, Rodeo drive, Universal Studios en nog inmens veel meer, ik kan echt niet wachten! Deze week ging daarom helaas heel langzaam…
Maandag, dinsdag en woensdag had ik school en na school softbal. We hadden het gelijk na school dus we waren elke dag rond 6 uur thuis :).
Donderdag hadden we maar een uurtje practice en alleen maar slaan, dus we waren lekker vroeg thuis en toen hadden we een film gekeken.
Vandaag was het mijn laatste schooldag voor 2 weken, 9 april begint school weer want als ik terug kom van California, begint spring break! Toen ik thuis kwam had ik een paar uurtjes met pap en mama geskyped en toen begon ik met inpakken.
Ik ga vanavond lekker vroeg naar bed en hopelijk gaat de nacht snel want ik kan echt niet langer meer wachten!!

Talk to you soon

  • 23 Maart 2013 - 13:34

    Marc:

    Hoi Claire,

    Heeeeeel veeeeel plezier in Californië.

    Papa
    xxxx

  • 23 Maart 2013 - 16:08

    Lisette:

    Hoi Claire,

    Geniet ervan!!!!!!!!!!!!

  • 23 Maart 2013 - 16:51

    Marja:

    Hey Clairetje,

    heel veel plezier in California enne.... kick some ass!

    xxx Mamma

  • 23 Maart 2013 - 17:57

    Tante Coby:

    Hoi Clairtje;

    veel plezier en geniet ervan, lieve groetjes tNTE COBY EN OME THIEU

  • 24 Maart 2013 - 17:20

    Marga:

    Klinkt super heel veel plezier en geniet er van,
    Marga en Pierre

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claire

Ik ga 25 juli voor een jaar naar Amerika. Daar ga ik naar een high school en woon ik in een gastgezin.

Actief sinds 18 Juni 2012
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 52391

Voorgaande reizen:

25 Juli 2012 - 11 Juni 2013

Een jaartje in Amerika

Landen bezocht: