Terug in Nederland - Reisverslag uit Morenci, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Morenci, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Claire

13 Juni 2013 | Verenigde Staten, Morenci

Hee allemaal!
Zoals vele van jullie weten ben ik gister om 9 uur 's ochtends aangekomen in Amsterdam :).

De laatste 3 weken in Amerika waren zo inmens druk, dat ik helemaal geen tijd had om mijn blog te schrijven... Maar ik zal even snel opsommen wat ik allemaal had gedaan:
Pap en mam kwamen
Ik ben geslaagd voor mijn diploma van Morenci High School
Mijn graduation party/going away party was echt mega gezellig
We waren district kampioenen met softbal
Ik, mam, pap en Jennie zijn naar Chicago geweest
Ik heb pijl en boog geschoten
Pap en mam hebben eindelijk Walmark gezien
We waren naar Shipshawana geweest, een plaatsje in Indiana waar veel Nederlanse Amish leven
Uiteindelijk heb ik twee koffers, 2 grote ikea tassen, een trolly en een grote handtas vol met spullen mee terug genomen!

Het is best wel raar om weer terug te zijn, maar natuurlijk ook wel mega leuk! Ik kan niet wachten om iedereen weer te zien :)

  • 13 Juni 2013 - 17:07

    Christo:

    Hi Claire,

    Alvast gefeliciteerd met het behalen van je High School diploma. Dat hebben er niet veel in de familie. En het is altijd leuk als jij iets hebt wat een ander niet heeft. Uiteraard namens Jolanda, Christel, Fabian, Laura en ik.

    Tot morgenavond!

    Groetjes,

    Christo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claire

Ik ga 25 juli voor een jaar naar Amerika. Daar ga ik naar een high school en woon ik in een gastgezin.

Actief sinds 18 Juni 2012
Verslag gelezen: 26281
Totaal aantal bezoekers 52422

Voorgaande reizen:

25 Juli 2012 - 11 Juni 2013

Een jaartje in Amerika

Landen bezocht: