Laatste week vakantie - Reisverslag uit Morenci, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu Laatste week vakantie - Reisverslag uit Morenci, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu

Laatste week vakantie

Blijf op de hoogte en volg Claire

08 Januari 2013 | Verenigde Staten, Morenci

Maandagochtend had ik eerst 3 uur cheer practice. Toen ik eindelijk thuis was moest ik snel mijn tas inpakken want we gingen met z’n alle naar het Sauder Vilage Inn Hotel. Dat is een mega groot hotel in Ohio met zwembad, bubbelbad, fitnessruimte en alles erop en eraan. Toen we aankwamen gingen we eerst pizza eten en daarna sprongen we met z’n alle het zwembad in. We gingen ook nog even in het bubbelbad en fitnessen. Toen kwam Bryan met het idee dat hij mij kon verslaan met tafelvoetbal, nou game is on! Eerst speelde ik tegen Bryan, en met twee punten verschil won ik. Toen speelde ik tegen Mckenzie, die ik binnen 2 minuten had uitgeschakeld en toen was het Mckenzie plus Bryan tegen mij, en ik won met een punt verschil, hun konden hun ogen niet geloven, maar het was wel mega geniaal. Toen het ongeveer 11 uur was gingen we naar onze hotelkamer, we gingen met z’n alle op de bank zitten en we gingen tv kijken, de live in Times Square show. We keken ‘the drop off the bowl’ en toen schreeuwen we allemaal HAPPY NEW YEAR! Iedereen was helemaal hyper dus we gingen allemaal hoopje op Jennie en Bryan doen en allemaal van dat soort grappige dingen. Maar rond een uur of 1 waren we toch allemaal wel mega moe en we vielen allemaal snel in slaap.
Dinsdag gingen we nog even zwemmen voordat we naar huis vertrokken, maar rond 12 uur was het toch echt tijd om uit te checken. Rond 3 uur pikte aunt Michelle mij en Billy op, om bij haar te gaan logeren. Maar eerst moeten we nog even Sarah en Joel ophalen in Lancing. Toen we bij aunt Michelle’s huis waren gingen we nog even wat films kijken en iedereen viel in slaap op de bank.
Woensdag pikte Jennie mij en Billy op, de hele dag hadden we eigenlijk niet zo veel gedaan, alleen ’s avonds had ik cheer. Toen ik thuis kwam van cheer wou ik eigenlijk gelijkt naar bed, maar Bryan kwam met het idee om mens erger je niet te spelen, ik haar sowieso dat spelletje al omdat het geen doel is, maar het spel met de Hiltons is een groot slagveld, wat het toch ook wel weer leuk maakte.
Donderdagochtend gingen ik en Mckenzie naar Adrian omdat Bryan ons had opgegeven om vrijwilligers werk te doen in een soup kitchen. Het was een heel leuk klein restaurantje en toen gingen we eten serveren voor de mensen met een laag inkomen. Het was eigenlijk best wel leuk om te doen, en het was echt een hele goede ervaring. ’s Avonds ging ik naar Pia, een Duitse exchange student die hier in de buurt woont, Lys (ook van Duitsland) was er ook en we hadden gewoon een logeerpartijtje, we gingen allemaal xbox knect spelletjes doen, en dan Nederland vs Duitsland. We hadden besloten dat dit het laatste gevecht was, en dat het alles zou oplossen. Maar uiteindelijk was het gelijkspel, wat wel heel erg jammer was haha. We gingen ook nog een paar films kijken voordat we naar bed gingen.
Vrijdagochtend hadden we alle drie geen zin om ons bed uit te komen dus eerst keken we nog even een paar films voordat we opstonden en toen we eindelijk gingen ontbijten, was het alweer tijd om naar huis te gaan. Toen ik thuis kwam, was er ineens een tv in de kamer van mij en Mckenzie, wat wel even heel geniaal is.
Zaterdag kwam Honey, Bryan moeder, en we hebben haast de hele dag Nederlandse kaartspelletjes met haar gespeeld, wat wel heel erg leuk was. Voornamelijk deden we ezelen, maar we deden ook nog even mens erger je niet, en ik werd geslacht door hun haha. De rest van de dag was wel chill, we deden niet zo veel, gelukkig maar want ik was heel erg moe.
Zondag was het tijd om Billy’s kerstcadeau te maken. Dus we gingen met z’n alle naar Westfield Shopping Mall Toledo, en daar gingen we naar Build a Bear workshop. Billy vond het helemaal geweldig, want ik zei dat ie kon uitkiezen wat hij wou. Uiteindelijk koos hij voor een fluffy bruine beer met michigan kleren. Ik had ook nog een boodschap ingesproken, die ze in de beer stopte. Het was echt heel erg leuk om te doen! We gingen nog even veder shoppen en ’s avonds gingen we naar een chinese all you can eat buffet! Toen we thuis kwamen was ik echt mega moe dus ik ging naar bed rond 7 uur.
Dat was ook maar goed, want vanochtend moesten we weer naar school! Maar dat vertel ik weer in mijn volgende verslag :).

Talk to you soon!

  • 08 Januari 2013 - 12:09

    Opa/oma Rosmalen:

    Hallo Clair.
    Wij begrijpen wel dat je je daar niet verveelt.
    En dat is wel goed zo. Maar hoe gaat het op je school ? Heb je het daar ook naar je zin ?
    In elk geval is het goed dat je daar de noodzakelijke ontspanning hebt.
    Veel groeten en de xxxxx-jes.

  • 08 Januari 2013 - 12:17

    Tante Coby:

    HELLO dear claire, how are you to day, en daar laat ik het bij(ENGELS) voorlopig.
    dit is weer de eerste keer dit jaar hé, het verslag bedoel ik, maar hardstikke leuk, met ons gaat het goed, maar jij vermaakt je daar ook wel, straks vindt je het nog erg als je naar nederland terug moet.
    jullie hebben daar wel veel sneeuw , hier is alles somber, geen sneeuw, geen zon en meeste tijd regen.
    maar dat heeft ook weer zijn voordelen, want afgelopen zondag vierde tante Phil haar 80 ste verjaardag, dus zijn we op de fiets gegaan, en konden we alle twee een neut nemen, dus dat hebben we weer gehad, soms wordt je een beetje gek van al die verjaardagen.
    moet je ook de groeten doen van Ome Thieu knetter.
    geniet nog van de tijd die je daar hebt, en doe ze allemaal de groeten liefs tante coby

  • 08 Januari 2013 - 19:33

    Marja:

    Hoi Claire,

    druk, druk, druk... Jeetje, wat een actieve familie, ik word er moe van als ik het lees ;-) Als je maar niet denkt dat wij straks jou ook zo gaan animeren, haha! Ik ben wel heel benieuwd hoe het nu ook weer op school gaat. Houd ons op de hoogte, dat doe je goed!

    xxx Mamma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claire

Ik ga 25 juli voor een jaar naar Amerika. Daar ga ik naar een high school en woon ik in een gastgezin.

Actief sinds 18 Juni 2012
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 52432

Voorgaande reizen:

25 Juli 2012 - 11 Juni 2013

Een jaartje in Amerika

Landen bezocht: