Welcome to America - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu Welcome to America - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu

Welcome to America

Blijf op de hoogte en volg Claire

26 Juli 2012 | Verenigde Staten, Boston

Na lang gereisd te hebben, kwam ik gister om 22.00 uur (Amerikaanse tijd) hier aan. Dat is dus ongeveer 4 uur ’s nachts in Nederland. We kwamen aan in Boston en gelijk was er een security check, vingerafdrukken laten maken, uitleggen waarom je in Amerika was en er werd ook iets met je ogen gedaan.
Het vliegen ging goed, heb gewoon lekker veel films gekeken :).
Ik en Anne liepen samen naar de binnenkomst hal, er daar waren allemaal medewerkers van EF aan het juichen en aan het zingen dus dat was wel heel leuk. We moesten nog een uurtje met de bus naar het kamp, maar gelukkig ging die een beetje door Boston dus ik heb al een paar van die geweldige Amerikaanse huisjes gespot.
Toen we aankwamen op het kamp was er een heel welkoms comité, echt mega grappig. Maar ik was zo moe dat ik gelijk naar mij kamer ging, en lekker op bed ging liggen. Ik deel mijn kamer met een meisje uit Taiwan, ze is echt heel aardig! Ze is nu met haar vader aan het skypen en het klinkt echt geniaal.
Ik ga nu even douchen en klaar maken voor de dag. We moeten om half 11 bij een bijeenkomst zijn en daar krijgen we alles uitgelegd.

Talk to you later!

  • 26 Juli 2012 - 14:46

    Christo:

    Claire,

    Mooi verhaal.

    Veel plezier daar.

    Groetjes,

    Ome Christo

  • 26 Juli 2012 - 19:18

    Jolanda Van Gennep:

    Hoi Claire
    Goed dat de reis soepel is verlopen en leuk dat je meteen wat van je laat horen. Wij gaan morgen de laatste vakantie dag in en zaterdag naar huis. Er pakken zich op dit moment donkere wolken samen boven altea en het zal zo wel gaan onweren! Nou see you later alligator wij gaan zo uit eten kus tante jolanda

  • 26 Juli 2012 - 19:33

    Opa En Oma Rosmalen:

    Een hele geruststelling dat je reis goed is verlopen. Maar tevens blijkt dat je ervan hebt genoten.
    We zijn benieuwd naar je volgende berichtgeving. dikke zoenen!!

  • 26 Juli 2012 - 19:36

    Geweldig Claire,:



    We hebben ook al foto's, via Whatsapp gezien van je eerste "maal". Frites met frites.
    Veel plezier daar! xxxxxxxxx

  • 26 Juli 2012 - 19:39

    Marc:

    Fantastisch dat je er bent.
    Het is wel stil hier in huis...............
    Geniet er maar van.
    xxxxxxxxxxxxxxxx

  • 26 Juli 2012 - 19:54

    Marja:

    Hoi meissie,

    We hebben je hele reis gevolgd op flightstats en konden pas slapen toen we wisten dat je veilig was geland. Hopelijk ga je een enorm leuke tijd tegemoet, daar zo in Boston, en maak je veel nieuwe (internationale) vrienden. Altijd handig voor als je nog eens een wereldreis wilt maken...
    Weet je al hoe je Taiwanese roommate heet? De foto's van het tweede maal waren weer geniaal; opa en oma Van Bon waren hier en die hebben er ook smakelijk om gelachen ;-)

    Heel veel liefs van mij

  • 26 Juli 2012 - 21:49

    Irma Van Loosbroek:

    Hey Claire,

    Top dat het allemaal goed gegaan is en dat je het naar je zin hebt. Nu maar lekker genieten. We kijken uit naar je volgende verslag. liefs Irma

  • 27 Juli 2012 - 12:07

    Ilse:

    hoi! Ik ben ook opgebleven tot ik geland was (tot grote vreugde van caro.. not! haha). Veel plezier!

  • 27 Juli 2012 - 14:28

    Hoi Claire:

    We hopen dat je 'n heel gezellig jaar zult hebben!

    Groetjes ome Gerrit en tante Henriette

  • 11 Augustus 2012 - 15:58

    11 Augustus 2012 Cent :

    Hoi Claire,
    ik doe denk ik iets verkeerd, want reageer steeds naar jouw toe, maar komt er niet onder te staan, jammer, dus probeer ik het maar weer.
    fijn dat alles goed met je gaat, en dat mensen op jouw verslag reageren.
    we lezen het steeds en vinden het erg leuk.
    we houden van je en wensen je een heel mooie tijd in amerika.
    knuffel cent

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claire

Ik ga 25 juli voor een jaar naar Amerika. Daar ga ik naar een high school en woon ik in een gastgezin.

Actief sinds 18 Juni 2012
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 52388

Voorgaande reizen:

25 Juli 2012 - 11 Juni 2013

Een jaartje in Amerika

Landen bezocht: