Morgen is de grote dag! - Reisverslag uit Oss, Nederland van Claire Bon - WaarBenJij.nu Morgen is de grote dag! - Reisverslag uit Oss, Nederland van Claire Bon - WaarBenJij.nu

Morgen is de grote dag!

Blijf op de hoogte en volg Claire

24 Juli 2012 | Nederland, Oss

Morgen begint het dan, mijn grote avontuur in de Verenigde Staten. Mam en ik zijn net klaar met alles inpakken en hopelijk hebben we alles goed gewogen want mijn handbagage koffer is precies 10 kilo en mijn grote tas is precies 23 kilo, en meer mag het niet zijn.

Na lang onderzoek te hebben gedaan is mam er eindelijk achtergekomen hoe mijn Amerikaanse sim kaart werkt (voor mijn mobiel).
Als je mij wilt bereiken moet je mij op mijn Global nummer bellen\sms’en: +44-793-710- 7640. Dat is tevens ook het nummer waar ik (als ik wifi heb –ik weet niet zeker of ik dat op het kamp heb, maar anders sowieso wel bij mijn gastgezin–) whats app op heb :).

Ik heb ook nog een Amerikaans nummer, maar die heef ik alleen aan de Amerikanen, want dat is voor jullie veel te duur om mij daarop te bereiken.

Ik wil nog even iedereen bedanken die iets heeft geschreven in het ‘Opkikkerboekje’ van Ilse. Ik heb al alle verhalen gelezen en ik ben heel erg blij dat ik zulke lieve familie en vrienden heb :).

Vergeet allemaal niet om skype aan te maken! Mijn gebruikersnaam is: claire.van.bon

Ik moet morgen om 11.00 uur bij de incheck balie zijn, en mijn vliegtuig vertrek om 14.00uur.

Het volgende verslag schrijf ik eindelijk vanuit Amerika!

  • 24 Juli 2012 - 16:56

    Ilse Van Bon:

    Hoi clairie,
    Ik ben blij dat je blij bent met het opkikkerboekje. Morgen zullen er vast wat traantjes vallen maar dat komt vast helemaal goed! Liefs xxx

  • 24 Juli 2012 - 17:06

    Joke Wolters:

    Dag Claire,

    Een stap op een nieuw pad....een grote stap...morgen begint je nieuwe leven! Ik wens je heel veel mooie ervaringen toe!
    Warme groet

    Joke

  • 24 Juli 2012 - 18:55

    Ben:

    Hee Claire,

    Heel veel succes morgen en in Amerika. En laat het maar weten als je keer wil skypen.
    Ik zal je whapp ook ff toevoege.

    Groetjes Ben

  • 24 Juli 2012 - 20:40

    Irma Van Loosbroek:

    Lieve Claire,

    Nog even een laatste groet vanuit Zuid Frankrijk.
    Eindelijk is morgen voor jou de grote dag aangebroken waar je zo lang naar toe geleefd hebt!
    Het afscheid zal niet gemakkelijk zijn, maar de 10 maanden dat je weg bent, zijn ook zo weer voorbij, dus geniet van alles wat wat op je pad komt en deze ervaring pakt niemand meer van je af!!!
    Wij bewonderen je enorm. Pas goed op jezelf en we houden contact via skype.

    Liefs Irma Hans en de kids xxx

  • 25 Juli 2012 - 09:42

    Marga & Pierre:

    goede reis en veel plezier
    dikke knuffel

  • 26 Juli 2012 - 12:23

    Lisette:

    Hoi Claire,

    Als het goed is ben je nu al aangekomen, heel veel plezier in het kamp. Hopelijk zijn er veel gezellige mensen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claire

Ik ga 25 juli voor een jaar naar Amerika. Daar ga ik naar een high school en woon ik in een gastgezin.

Actief sinds 18 Juni 2012
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 52418

Voorgaande reizen:

25 Juli 2012 - 11 Juni 2013

Een jaartje in Amerika

Landen bezocht: