Nog 16 dagen - Reisverslag uit Oss, Nederland van Claire Bon - WaarBenJij.nu Nog 16 dagen - Reisverslag uit Oss, Nederland van Claire Bon - WaarBenJij.nu

Nog 16 dagen

Door: Claire

Blijf op de hoogte en volg Claire

09 Juli 2012 | Nederland, Oss

Afgelopen dagen heb ik veel gemaild met mijn gastmoeder en mijn double placement (Veerin, het meisje uit Thailand). Ze zijn allebei echt super aardig, en ik verheug me erop om ze te ontmoeten.

Ik heb mijn gastmoeder Stacey natuurlijk gebombardeerd met vragen. En ik ben te weten gekomen dat: ze wifi heeft :), haar hond een husky is, ik en Veerin in de ‘basement’ slapen, die roze is, we een eigen badkamer hebben, ze fietsen heeft (heel zeldzaam in de VS), ze niet zo handig is met computers, ze veel thuis kookt, ze ons elke dag naar school brengt en dat ze een best wel groot huis heeft!

Het leek mij wel even handig om al mijn gegevens onder elkaar te zetten, zodat jullie mij altijd kunnen bereiken!
Mijn email: claire.van.bon@home.nl
Skype naam: claire.van.bon
Adres Stacey:
Claire van Bon
17859 County Road MN
WAUSEON OH 43567
USA

Adres kamp in Boston (daar ben ik t/m 4 augustus):
Claire van Bon
C/o EF Foundation
Bryant University
1150 Douglas Pike
Smithfield, RI 02917
USA

Mijn organisatie: EF (www.ef.nl)

  • 10 Juli 2012 - 20:29

    Marjorie:

    Hey Claire,
    Nou, het schiet al op. Je vertrekt op mijn verjaardag, dus makkelijk te onthouden voor mij :).
    Alvast heel veel plezier! Ik hoop dat je vaak een berichtje post, is leuk om te lezen.
    Groetjes Marjorie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claire

Ik ga 25 juli voor een jaar naar Amerika. Daar ga ik naar een high school en woon ik in een gastgezin.

Actief sinds 18 Juni 2012
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 52466

Voorgaande reizen:

25 Juli 2012 - 11 Juni 2013

Een jaartje in Amerika

Landen bezocht: