Foto's! - Reisverslag uit Morenci, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Morenci, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu

Foto's!

Blijf op de hoogte en volg Claire

06 Januari 2013 | Verenigde Staten, Morenci

In mijn vorige blog deden de foto's het om een of andere reden niet, dus ik dacht dat ik maar even een losse blog maak met de kerstfoto's.
De blog van deze week hoop ik morgen online te zetten

Talk to you soon!

  • 06 Januari 2013 - 16:22

    Marja:

    Haha! Ik had er al een aantal gezien op FB. Maar die ene met die band in je haar is echt keilief! De volgende is dan wel weer een beetje jammer... Maar wel grappig!!

    xxx Mamma

  • 07 Januari 2013 - 12:18

    Mariël:

    Hoi Claire,

    Super leuke foto's,de gezelligheid, vrolijkheid straalt ervan af!

    Groetjes,

    Mariël

  • 07 Januari 2013 - 16:17

    Tante Henriette En Oma:

    Hoi Caire

    Op de eerste plaats Gelukkig Nieuwjaar!

    Wat 'n leuke foto's zijn het,je hebt het wel naar je zin daar in het verre Amerika.
    Oma is nu hier en morgen gaan we weer treinen,waar naar toe moeten we nog uitzoeken maar daar komen we wel uit.

    Heel veel plezier en sneeuwpret en succes met alles wat je doet.

    Liefs van Oma en tante Henriette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claire

Ik ga 25 juli voor een jaar naar Amerika. Daar ga ik naar een high school en woon ik in een gastgezin.

Actief sinds 18 Juni 2012
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 52396

Voorgaande reizen:

25 Juli 2012 - 11 Juni 2013

Een jaartje in Amerika

Landen bezocht: