Drie dagen school en de big wedding! - Reisverslag uit Morenci, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu Drie dagen school en de big wedding! - Reisverslag uit Morenci, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu

Drie dagen school en de big wedding!

Blijf op de hoogte en volg Claire

21 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Morenci

Deze week hadden we maar 3 dagen school, en het vloog zoals gewoonlijk voorbij!
Maandag werd er tijdens school bekend gemaakt dat er ’s avonds geen band repetitie was, dus ik en Mckenzie waren echt ontiegelijk blij want na school konden we naar huis (en dat komt haast nooit voor)!! Niemand had huiswerk dus we gingen lekker films kijken, de mule rijden en op de wii spelen.
Dinsdag na school gingen we naar Jennie’s ouders, ik had weer geen huiswerk dus ik ging naar de buren (waar een jongen uit mijn band woont) en daar ging ik op hun wifi zodat ik met pap en mam kon skypen. ’s Avonds kwamen aunt Michelle en uncle Mark met hun kinderen Sarah en Joel eten. Sarah was net begonnen met cheerleaden dus ze ging me elke cheer laten zien (een stuk of 70). Toen we thuis kwamen was Bryan thuis van een weekendje vissen. En natuurlijk had hij mij uitgenodigd in de barn en daar liet hij mij echt een ruizen vis zien! Hij ging de vis helemaal opensnijden en hij legde alles uit wat het was. Ik moest haast kotsen van de stinkende vislucht. Hun weten allemaal dat ik totaal niet van vis hou, en Billy -die altijd o zo lief voor mij is-, hakte de visstaart er af en rende achter mij aan door de hele tuin. Mckenzie en Maggie stonden natuurlijk aan zijn kant en na een maar minuten hadden ze me ingesloten en sloeg Billy me op mijn gezicht met de staart. Dat was echt ontiegelijk ranzig dus gelijk daarna sprong ik onder de douche.
Woensdag na school gingen ik en Mckenzie naar Jennie’s ouders en omdat het de laatste dag van de week was hadden we allebei geen zin om huiswerk te maken, dus gingen we chillen in de tuin. ’s Avonds gingen we naar school want we gingen pompoenen opensnijden met de band! Weer een nieuwe Amerikaanse ervaring. Het was alle secties tegen elkaar, en de drumline maakte er een potje van haha. En natuurlijk was ik degene die met mijn handen in de pompoen mocht. Het was echt zooo super slijmerig en ranzig, dat had ik totaal niet verwacht! We gingen ook een Halloween film kijken genaamd ‘Hocus Spocus’. Na de film moest ik naar cheerleaden, football seizoen is nu afgelopen maar competitive cheer start nu. Dus we gaan binnenkort tegen andere scholen strijden, ik ben heel benieuwt hoe dat gaat worden :). Toen we eindelijk thuis waren was ik echt ontiegelijk moe maar ik en Mckenzie gingen naar de barn want Bryan had wat vis klaar gemaakt. De vis was niet zo heel verschrikkelijk, maar ik ben nog steeds geen fan :p. uiteindelijk waren we daar zo’n 2 uur lang.
Donderdag gingen ik en Mckenzie om 8 uur ’s ochtends naar aunt Michelle, want we hadden gelukkig geen school! En we hadden Michelle beloofd dat we mee zouden helpen om haar huis op te ruimen zodat we ’s middag konden gaan shoppen. Dus ’s middags gingen we met z’n drieën richting Westfield Shopping Mall Toledo want ik moest een jurk hebben voor de bruiloft zaterdag. Na 10 uur hebben rondgelopen in de Mall had in eindelijk een jurk, heel veel sieraden, twee paar schoenen en nog wat andere spulletjes :). ’s Avonds gingen we bij de ouders van Jennie eten en toen kwam ze ons ophalen. Vanaf woensdag sliepen er ongeveer 15 mensen in ons huis. Want Bryan’s broer, zijn vrouw en hun kind sliepen hier en daarnaast ook nog vrienden, allemaal voor de bruiloft. Toen we thuis kwamen ging ik gelijk naar bed want ik was kapot.
Vrijdag kon ik heerlijk uitslapen, maar ik werd wakker door het geschreeuw en de geweergeluiden van Billy en Joey. ’s Middags hadden we rehearsal dinner want Mckenzie en Maggie waren bruidsmeisjes en Billy was de getuige. Dus hun moesten de bruiloft oefenen en daarna gingen we met z’n alle eten. Omdat de feesttent nog helemaal niet versierd was, gingen we ’s avonds met z’n alle de tent versieren. Ik, Jennie en Emily (de vrouw van de broer van Bryan) waren helemaal klaar met versieren dus wij gingen even naar Lions om ijs te halen.
Zaterdag toen ik wakker werd was iedereen weg, dus het was heerlijk rustig! Ik ging mijn huiswerk maken en even met Valerie skypen. Toen iedereen thuis was gingen we ons klaar maken voor de bruiloft van Brad en Jennifer. Eerst gingen we naar de kerk, maar het duurde maar 20 minuten dus het wat niet zo erg. Na de kerk gingen we naar huis want iedereen (behalve ik!!) was aan het zeuren dat we wilde omkleden. Toen iedereen klaar was gingen we naar de feest. Het was in de tent met een groot lopend buffet en er waren allemaal typische Amerikaanse dingen zoals vader-dochter dans, slowdancing en echte bruiloft dingen zoals het gooien van de bloemen (die Maggie had gevangen) en hun eerste dans. Haast niemand was op de dansvloer behalve de familie Hitlon, dat was echt zo grappig om te zien. Toen we eindelijk thuis waren ging ik gelijk naar bed want mijn rug deed toch wel even pijn.
Vandaag is weer een chill dag, mijn blog schrijven en huiswerk maken is het enige op de planning, en ik heb nieteens zoveel huiswerk :)! Dus de rest van de dag gaan we waarschijnlijk films kijken een een cake bakken!

Talk to you soon!

  • 21 Oktober 2012 - 22:52

    Marja:

    Haha, eindelijk ben ik eens de eerste om te reageren! Wat een gezellige week! Behalve dan de visstaart van Billy... Je ziet er echt heel geweldig uit met die mooie jurk. En de rest van de family natuurlijk ook, leuk om jullie zo ook eens samen op één foto te zien. Je hoort er echt bij!

    Heb je met de bruiloft ook je Claire moves laten zien op de dansvloer? Ik neem tenminste aan dat je met de Hiltons op de dansvloer ook jezelf bedoelt... Nog sjans gehad? Ik vind wel dat je een fotootje meer erbij mag plaatsen, bijvoorbeeld van de bruid en bruidegom?

    Veel liefs en succes volgende week,
    xxxx Mama

  • 21 Oktober 2012 - 23:13

    Benthe:

    hahahah dat van die vis doet me denken aan de vis in Istanbul...

    Wel fijn dat je het nu ff niet zo druk hebt, want volgens mij heb jij daar niet eens tijd om even te rusten als je steeds naar cheer of band moet.
    Ik ben ook echt benieuwd hoe daar Halloween geviert wordt!

    xx

  • 21 Oktober 2012 - 23:13

    Benthe:

    hahahah dat van die vis doet me denken aan de vis in Istanbul...

    Wel fijn dat je het nu ff niet zo druk hebt, want volgens mij heb jij daar niet eens tijd om even te rusten als je steeds naar cheer of band moet.
    Ik ben ook echt benieuwd hoe daar Halloween geviert wordt!

    xx

  • 21 Oktober 2012 - 23:14

    Benthe (alweer):

    2 keer is een beetje overdreven haha maar ik weet niet hoe ik hem weer weg moet halen:P

  • 23 Oktober 2012 - 08:50

    Christo:

    Hi Claire,

    Hoe is het weer daar?

    De afgelopen dagen waren hier 's zomers. Eind van de week duikt de temperatuur definitief naar beneden met nachtvorst.

    Ik zou nog even daar blijven.........

    En....is Lance Armstrong nog hot news in the US?

    Groetjes,

    Christo, mede namens Jolanda

    Noot: leuke zonnebril trouwens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claire

Ik ga 25 juli voor een jaar naar Amerika. Daar ga ik naar een high school en woon ik in een gastgezin.

Actief sinds 18 Juni 2012
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 52443

Voorgaande reizen:

25 Juli 2012 - 11 Juni 2013

Een jaartje in Amerika

Landen bezocht: