Normal schoolweek - Reisverslag uit Morenci, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu Normal schoolweek - Reisverslag uit Morenci, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu

Normal schoolweek

Blijf op de hoogte en volg Claire

17 November 2012 | Verenigde Staten, Morenci

Maandag na school gingen we naar de ouders van Jennie. Ik ging naar de buren en toen ging ik met Ilse skypen. Toen we klaar maken met skypen ging ik met de buurjongens, Mckenzie en Maelle baseball spelen. Alle jongens dachten natuurlijk dat ik er niks van bakte, maar ik had hem even het tegendeel bewezen want ik maakte een homerun! ’s Avonds hadden ik en Mckenzie band.
Dinsdag op school deden we dus totaal niks, ik heb allemaal foto’s genomen met mijn mobiel (want de leraren letten niet op) van mensen die in de klas slapen. Kyle ging zelfs gewoon op de grond liggen haha. Na school had ik cheer, veder gebeurde niks speciaals deze dag.
Woensdag ochtend had ik weer cheer om half 6 ’s ochtends. Daarna ontbeet ik bij Jennie’s ouders en ik reed met de buren mee naar school. Na school gingen ik, Maggie en Billy naar huis en ik kan me niet zo goed meer herinneren wat we toen deden haha. Waarschijnlijk keken we een film ofzo.
Donderdag was de beginning of deer hunting season, dus de halve school was weg omdat iedereen in de bossen zat. Na school gingen we naar huis en ik maakte iets van 50 koekjes, omdat ik niks te doen had. Maar ’s avonds haalde Brad, Bryan’s broer, mij, Mckenzie en Maggie op want we gingen naar de Pizza Hut in Adrian. Daar waren zijn vrouw en 2 dochters op ons aan het wachten en om 11 uur gingen we naar de bioscoop, want om 12 uur begon de premiere van Breaking Dawn part 2! Het was echt een geweldige film! Meer dan ik had verwacht! En iedereen in de zaal was echt grappig! Want toen ze aan het vechten waren in de film ging iedereen kei hard schreeuwen; GET HIM, GET HIM! RIP HIS FACE OF!!! En toen er een slechterik doodwas ging iedereen juichen en klappen. Uiteindelijk waren we rond een uur of half 3 ’s nachts thuis. We hadden maar een paar uur geslapen want om 6 uur moesten we weer opstaan voor school.
Vrijdag op school was ik verbazend helemaal niet moe. We moesten wat papieren invullen voor de diploma uitreiking, en de man geloofde niet dat ik zo lang was. Dus ik stond op en hij zei, oh ja nu zie ik het, dat was wel grappig. Na school gingen we naar Jennie’s ouders, de buurjongens hadden een hert geschoten, dus die hing daar gewoon aan de boom. Het was echt ranzig, want heel z’n buik was opengesneden, gelukkig waren al z’n organen er al uit. Maar toch kon je z’n ribbenkast en al het bloed zien, echt niet grappig gewoon. We gingen ook nog even met hun baseball spelen en toen ging Mckenzie naar basketball. Ik had ’s avonds cheer, en ik was blij toen ik eindelijk thuis was want ik kon niet wachten totdat ik in mijn bed lag.
Vanochtend hadden we lekker wentelteefjes en we hebben al het huis versiert met kerst decoratie. Ik moet nog wel even wachten met foto’s want we zijn nog niet helemaal klaar :p. Komende maandag en dinsdag hebben we ‘ examens’, maar voor mij maakt het natuurlijk niet zo veel uit wat voor een cijfer ik krijg, dus ik ga er waarschijnlijk niet zo veel aan doen haha! De rest van de week zijn we vrij want donderdag is het eindelijk Thanksgiving, dus ik kan niet wachten :).

Ik hoorde gister dat pap en mam tickets hebben gekocht om mij te komen bezoeken, ze komen eind mei en ik kan echt niet wachten!!!!

Talk to you soon!

  • 17 November 2012 - 20:53

    Marja:

    Hoi meissie,

    Klinkt idd als een rustig weekje. Heb je ook een foto van dat arme hert? Want dat klinkt echt heel ranzig! Pappa heeft donderdag ook al een heel groot pakket gestuurd. Ik ben benieuwd wanneer je die ontvangt.

    Hier is alles heel rustig, we hebben vanmiddag de jeugdprins onthuld in De Groene Engel. Was best wel gezellig, maar verder hebben we al onze 'festiviteiten' voor dit weekend afgezegd. We zijn er toch niet met ons hoofd bij. Morgen gaan we naar Stephan kijken, dat wordt heel zwaar.

    Durf je de foto's van de slapende kinderen niet op internet te plaatsen? Ik hoop wel dat je je examens goed maakt, want wij komen natuurlijk speciaal voor Graduation day;-) Ik denk ook dat we in Adrian een hotelletje gaan boeken, ze hebben er blijkbaar een Pizza Hut, haha!

    Als het donderdag Thanksgiving is, wil je dan ook heel erg je gastfamilie bedanken voor het warme nest waarin je terecht gekomen bent? En dankbaar zijn dat je ook hier een familie hebt die heel veel van je houdt... Dan zullen wij op onze beurt ook aan jullie denken...

    Veel liefs,
    Mama xxx

  • 18 November 2012 - 20:00

    Marga:

    Inderdaad het lijkt een rustig weekje het hert is niet voor mij al hoewel ik een lekker hertebiefstuk niet oversla. Maar eerlijk os eerlijk als ik het zelf moet slachten hou k het maar op een boterham met kaas. Ik ga aan de koffie, Pierre kijk formule 1 niet mijn ding.Tot de volgende keer maar weer,
    Marga en Pierre

  • 18 November 2012 - 20:17

    Lisette:

    Wat fijn dat jeouders langs komen! !
    En ik ben heel benieuwd naar ttwilight... ik ben nog niet gewees. .Maar t zal hier in de bioscoopongetwijfeld rustiger zijn;-)

  • 18 November 2012 - 21:01

    Marc:

    Hoi Claire

    Das mijn meissie.....een homerun!
    Laat ze daar maar een poepie ruiken. Haha.
    En dat reageren tijdens de film. Dat is apart. Als ze elkaar maar niet te lijf gaan in de zaal.
    Ik ben ook benieuwd hoe "thanksgiving" gaat verlopen.
    Ik wens je heel veel plezier donderdag.
    En.........succes met de examens!

    xxxxxxxxx,
    Papa

  • 19 November 2012 - 11:38

    Mariël:

    Hoi Claire,
    Super leuk dat papa en mama eind mei naar je toe komen. Maar eind mei dan kwam je toch weer thuis???
    Of bevalt de States zo goed dat je langer blijft?

    Zal ik op je 18e verjaardag langs komen? O als dat toch eens kon! Nou ja geintje natuurlijk, maar toch!

    Groetjes van je "oude" oppasmoeder. (wie heeft er naast zijn eigen moeder nog 2 andere "moeders")? Want als ik het zo lees is Jennie een geweldige gastmoeder.

    Geniet van Thanksgiving!

    Houdoe (dat is Bey op z'n brabants).




  • 21 November 2012 - 11:54

    Tante Coby:

    hoi claire,
    Alles goed daar in amerika, je hebt het naar je zin , gelukkig voor je, want als ik het allemaal lees, is het best heftig, zeker s'-morgens zo vroeg op staan, ook niets voor mij.
    fijn dat je zulke leuke gastouders hebt, ben ze maar heel dankbaar, voor het zelfde geld klikte het niet tussen jullie.
    geniet van thanksgiving en doe je best op school!!!!!!!!
    lieve groetjes van ons beiden.
    xxxxxxjes cent

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claire

Ik ga 25 juli voor een jaar naar Amerika. Daar ga ik naar een high school en woon ik in een gastgezin.

Actief sinds 18 Juni 2012
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 52446

Voorgaande reizen:

25 Juli 2012 - 11 Juni 2013

Een jaartje in Amerika

Landen bezocht: