School, cheer en slapen - Reisverslag uit Morenci, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu School, cheer en slapen - Reisverslag uit Morenci, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu

School, cheer en slapen

Blijf op de hoogte en volg Claire

21 Januari 2013 | Verenigde Staten, Morenci

Zondagavond had ik mijn haren rood/bruin geverft, dus maandag op school kreeg ik echt mega veel complimentjes, echt niet normaal! Zelfs van mensen waar ik nooit mee spreek, maar dat is echt iets Amerikaans! Na school had ik natuurlijk weer cheer.
Dinsdag na school gingen we weer naar Jennie’s ouders en ’s avonds had ik cheer haha.
En woensdag na school had ik natuurlijk weer cheer.
Donderdag had ik geen cheer! Dus ik was helemaal blij en na school kon ik naar huis en ik ging gelijk mijn bed ik want ik was mega moe.
Vrijdag na school gingen ik en Tatyana aan onze cheers werken en daarna bracht ze naar aunt Michelle. Daar bleef ik de hele dag en ’s avonds had ik natuurlijk weer cheer.
Zaterdag moest ik weer heerlijk om 6 uur opstaan want we hadden een cheer competitie. Het was in onze school dus we moesten alle matten enalles klaar leggen. De competitie ging niet zo goed voor ons, dus we hadden helaas niet gewonnen. Toen ik thuis kwam was ik natuurlijk weer moe dus ik ging op mijn bed liggen en heb de rest van de dag geslapen, totdat Mckenzie mij wakker maakte. Want ’s avonds gingen ik, Mckenzie, Jennie en Honey (Bryan’s moeder) uiteten in Toledo, we besloten om naar Olive Garden te gaan. Echt super lekker eten! Onbeperkt bread sticks, salade en spaghetti! En alles was in een Italiaans tintje, ze hadden zelfs echte borden! En geen mandjes of plastic borden zoals in alle andere restaurants. Zoals jullie weten maak ik een scrapbook van alles wat ik meemaak in Amerika, en daarom pak ik alles wat los en vast zit onder het motto; alles voor het scrapbook! Dus bij Olive Garden hadden we weer wat menu kaarten gestolen haha!
Zondag was mijn pyjama dag! Ik ben 3 keer mijn bed uitgekomen, en alleen maar om te eten! Ik was zo kapot moe!
Vandaag hebben we geen school, dus dat is wel even heel relaxt :).

Ik was echt aan het lachen toen ik deze blog schreef, cheer, cheer en nog eens cheer! Gelukkig gaat het niet het hele jaar zo, want het seizoen loopt tot eind februari.

Talk to you soon!

  • 21 Januari 2013 - 19:06

    Ils:

    Misschien maar eens bloed gaan prikken, je bent non-stop moe ? :P of relaxen

  • 21 Januari 2013 - 21:23

    Marga:

    Inderdaad heeeeel veeeel cheer, daar wordt je ook moe van.
    Maar Ilse heeft gelijk een keer bloed prikken kan nooit kwaad.
    Wij rusten lekker uit bij de open haard, koud en sneeuw dus weinig paardrijden, wel veel snoepen dus het is te hopen dat het weer snel beter wordt anders groeien we uit onze kleren.

    Tot de volgende keer maar weer (rijmt op Cheer),
    Marga en Pierre

  • 22 Januari 2013 - 09:26

    Christo Van Gennep:

    Hi Claire,

    continue moe betekent dat je of ziek bent, dat kan, of gewoon, zoals de meeste mensen, te weinig energie krijgt toegediend. Dat laatste komt omdat je niet gezond eet!!!! Als ik me herinner wat je allemaal over eten geschreven hebt, dan vermoed ik echt dat je te ongezond eet. En dat is niet zo gek in de VS. Dat land heeft natuurlijk de reputatie dat er niet al te gezond wordt gegeten. Denk alleen maar eens aan al die "fast food" restaurants. De VS is na Groot Brittanie het tweede land in de wereld waar obesitas heerst.

    Het antwoord is dus heel simpel, denk goed na over wat je eet. Minder vlees, minder pasta, minder aardappelen, minder brood, minder MacD., minder snoep en meer groente en fruit! En sporten.

    Amerikanen zij gek op voedingssupplementen. Je moet eens vragen of ze in het gastgezin multivitaminen slikken.

    Succes en lieve groet uit Stiphout,


  • 27 Januari 2013 - 15:06

    Tante Marion:

    Vind het jammer dat je jou haren weer rood heb geverft.Blond is echt veel zachter in jou gezicht ,vond zoals je op de foto s stond juist zo mooi !luister nou maar naar je tante die inmidels al weer 13 jaar in de mode werkt al heeeel veeel kleurenkennis heeft opgedaaan.Vanaf vandaag hebben we bijna geen sneeuw meer.
    leuk om jou mails elke week te lezen.groetjes tante marion

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claire

Ik ga 25 juli voor een jaar naar Amerika. Daar ga ik naar een high school en woon ik in een gastgezin.

Actief sinds 18 Juni 2012
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 52433

Voorgaande reizen:

25 Juli 2012 - 11 Juni 2013

Een jaartje in Amerika

Landen bezocht: