Veel leuke dingen! - Reisverslag uit Morenci, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu Veel leuke dingen! - Reisverslag uit Morenci, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu

Veel leuke dingen!

Blijf op de hoogte en volg Claire

18 Februari 2013 | Verenigde Staten, Morenci

Maandag na school hadden we een cheer competitie in Morenci. Het ging echt heel goed en we waren uiteindelijk derde geworden. En omdat we in de top 3 zaten, waren we gekwalificeerd voor de districts. Dat zijn voorrondes die uitlopen tot de championships.
Dinsdag gingen we na school naar Jennie’s ouders , ik en Maggie gingen even uptown omdat ik naar de fisio moest. Uptown zagen we aunt Michelle, dus dat was wel even leuk. ’s Avonds had ik cheer.
Woensdag was eindelijk de talentshow op school. Mijn mentorklas was als laatst aan de beurt, wij waren helemaal bedekt met glowsticks op onze kleren en toen we eenmaal klaar stonden in de gymzaal gingen de lampen uit en het publiek werd helemaal gek, zo’n 400 leerlingen en leraren. Onze dans op Moves like Jagger ging echt mega goed en we hadden de talenshow overduidelijk gewonnen. ’s Avonds had ik weer cheer.
Donderdag was het Valentijnsdag, en het is echt niet normaal hoeveel ze hier doen! Je kon allemaal rozen, koekjes en ballonnen kopen en de hele school was versierd. Na moest ik na school wat proefwerken inhalen. En omdat we zoveel getrained hadden de afgelopen weken, hadden we deze avond geen cheer! Iedereen was echt mega blij haha. Bryan en ik gingen ’s avonds naar Mckenzie’s basketbal game, maar helaas verloren ze met 10 punten verschil. Billy had die avond ook wrestling practice, dus na de game gingen we ook nog even naar hem kijken.
Vrijdag had ik na school weer cheer en ’s avonds gingen ik en Mckenzie naar de buren omdat we op Jennie moesten wachten want die was boodschappen doen in Toledo. Uiteindelijk waren we om 12 uur ’s nachts thuis en ik was niet zo heel blij.
Want zaterdag moest ik weer heerlijk om 6 uur opstaan want ik had een cheer competitie. Mckenzie had nog nooit een cheer meet gezien, dus die ging met mij mee. Toen we daar aankwamen zag ik een team met DUTCH op hun uniform, en het bleek zo te zijn dat hun schoolmascotte ‘The Flying Dutchmen’ s. Dat was wel echt heel erg grappig, dus na de competitie ging ik naar hun toe om met ze op de foto te gaan! Mijn team deed best wel redelijk, maar het leuke van de competitie blijft toch het eten na afloop! Want bij elke competitie neemt iedereen een gerecht mee, ik was verantwoordelijk om brownies te maken, maar ik had ze helaas laten aanbranden in de oven want ik was in slaap gevallen. Na de competitie ging ik skypen met het thuisfront en ’s avonds gingen ik, Mckenzie en Taya Morenci in. We wouden eigenlijk gaan bowlen maar alle lanen waren bezet, dus we besloten om naar de Pizza Box te gaan. Daar bleven we uiteindelijk een paar uur en daarna hadden we geen zin meer om te gaan bowlen.
Zondag wou ik eigenlijk helemaal niks doen, maar ik moest voor het varken zorgen en ik en Mckenzie gingen onverwacht shoppen met Marie (Jennie’s moeder). Ik had wat inkopen gedaan voor California, want daar ga ik over een maand naartoe. We gingen uiteten bij Garfields, een kei leuke restaurant! Op alle tafels in het restaurant waren hele grote papieren vellen, met krijtjes ernaast, dus als je op je eten aan het wachten was, kon je tekenen en kleuren. Ik en Mckenzie hadden natuurlijk dat hele ding ondergetekend en geschreven (vooral Nederlandse woorden). Ik had hun ’s avonds nog even getrakteerd op Starbucks.
Vandaag hebben we heerlijk geen school! Jennie’s ouders hebben mij gevraagd of ik mee wil naar de Amish people, dus ik ben heel benieuwt hoe dat gaat worden!

Talk to you soon!

  • 19 Februari 2013 - 10:10

    Marc:

    Hoi Claire,

    Californië............here i come!
    Wat een vooruitzicht.
    En nog steeds om 6.00 uur op....slopend.
    Hier wil de winter maar niet ophouden.
    Nou, veel succes met de voorbereidingen voor Californië, en nog veel plezier!!

    groeten,
    xxxx Papa

  • 19 Februari 2013 - 11:28

    O En O Rosmalen:

    Hoi Claire,

    Jij vermaakt je wel. Dat gecheer en getjielp !!
    Hardstikke leuk.
    Gisteren bezoek gehad van Christel,Fabian en Claire. Hardstikke leuk.
    Tot de volgende keer heel veel x-jes.Vooral van oma.
    groetjes van o en o

  • 19 Februari 2013 - 22:23

    Marja:

    Hoi Clairetje,

    Haha, hier zie ik toch cheerleaders eindelijk de lucht in gaan. Ben nog steeds in blijde verwachting van een filmpje! Ik ben ook echt zooooo benieuwd hoe je de Amish people vind, echt, dat lijkt me zo apart en bijzonder....

    Je hebt niet verteld of je zelf nog een anonieme Valentijnsgroet hebt gehad??? Hihi...
    California komt in zicht en ons weerzien ook. Nog 3 maanden en 10 dagen !!!!

    Dus: geniet, geniet, geniet!!

    xxx Mama

  • 19 Februari 2013 - 22:24

    Marja:

    Hoi Claire,

    toch wel typisch dat o & o in Rosmalen Claire op bezoek hebben gehad. Waar het hart vol van is ;-)

    xxx Mama

  • 20 Februari 2013 - 20:30

    Tante Coby:

    hoi clairtje
    hier gaat alles zijn gangetje, maar, volgens mij heeft jou moeder mij lekker aan gestoken met het griepvirus, heb heel deze dagen in bed gelegen,vandaag voor het eerst weer op.
    en dan kom jij natuurlijk, dat snap je we.
    toch duurt een jaar niet zo lang, als je telkens via intenet contact hebt.
    het schiet al op hé, nog een paar maanden, dan kom je weer naar huis, vindt dat best gezellig,maar ondertussen moet je maar flink genieten daar in amerika, en dan ook nog naar california, geniet ervan meiske, lieve groeten tante coby ome thieu knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claire

Ik ga 25 juli voor een jaar naar Amerika. Daar ga ik naar een high school en woon ik in een gastgezin.

Actief sinds 18 Juni 2012
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 52416

Voorgaande reizen:

25 Juli 2012 - 11 Juni 2013

Een jaartje in Amerika

Landen bezocht: