Spring break - Reisverslag uit Morenci, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu Spring break - Reisverslag uit Morenci, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu

Spring break

Blijf op de hoogte en volg Claire

07 April 2013 | Verenigde Staten, Morenci

Maandag hadden we gelukkig helemaal niks te doen dus dat vond ik wel chill. Joey, het neefje van de Hiltons kwam langs en we speelde de hele dag de wii. Ik won natuurlijk van iedereen met Mario Kart en we hadden ook kei veel levels en personages ge-unlocked. ’s Middags ging ik met ilse, pap, mam en opa en oma Martens skypen, wat altijd heel leuk is :). We gingen ook nog wat films kijken en de mule rijden. Toen we in de weilanden waren zagen we nog eens 10 herten rennen, dat was wel heel erg gaaf!
Dinsdag deden we weer helemaal niks. Ik werkte een beetje aan mijn leesdossier, maar dat was ook het enige.
Woensdag gingen ik, Bryan en Mckenzie de stad in. Daarna gingen we buiten softbal spelen en toen we klaar waren waren we allemaal kapot moe en gingen we films kijken.
Donderdag gingen we met z’n alle naar Cabela’s, een mega grote look-a-like boerenbond. Maar dan echt 1000x groter, met boten, tenten, camouflage spullen, geweren, en allemaal jagers spullen. Het was best wel gaaf om dat allemaal te zien. ’s Avonds gingen we naar Splash Universe, een mega grote zwembad met allemaal glijbanen en dat soort dingen. Het was heel erg leuk, vooral het bubbelbad waar kleine kinderen niet in konden :). We gingen daarna naar Appelbees om te eten, wat natuurlijk heel erg lekker was!
Vrijdag gingen we naar een Michigan Softball game in Ann Harbor. Iedereen moest natuurlijk Michigan kleren dragen, anders konden we niet gaan! De game was tegen Ohio state, de grootste rivaal dus het was echt mega spannend! Maar uiteindelijk wonnen de meiden! Het was echt mega koud dus na de game gingen we gelijk naar de auto. We moesten door de stad rijden en Bryan snapte er helemaal niks van, want het was zo anders dan in een small town! Maggie was helemaal verbaas dat er allemaal mensen op de stoep liepen, echt zo raar want ik ben daar natuurlijk aan gewent. Ze had nog nooit zoveel mensen ’s avonds buiten zien lopen! We hadden pizza besteld bij de Pizza Hut en eenmaal thuis we gingen dus gelijk naar bed.
Zaterdag ging iedereen behalve Billy (want die was ondertussen bij Joey) naar een Detroit Tigers baseball game. Ik was echt heel erg nieuwsgierig, want ik was nog nooit in Detroit geweest en de verhalen zijn waar, wat een ranzige, enge stad! Maggie had een vriendin meegenomen en die was echt vastgeplakt aan mijn zij, omdat ze zo bang was. Eenmaal in het stadion was het echt gekkenhuis! Want ze speelden tegen de New York Yankees! Er waren echt mega veel mensen en de game was echt heel gaaf om te zien! Uiteindelijk hadden ze echt vet gewonnen dus het publiek ging helemaal uit z’n dak! Toen we thuis kwamen gingen we nog wat frietjes eten en naar bed.
Het is nu 3 uur en ik zit nog steeds in bed. Mckenzie en ik hebben alleen maar films gekeken, de perfecte zondag!

Nu roept Maggie ons dat we naar buiten moeten komen, dus ik denk dat ik maar ga opstaan…

Talk to you soon!

  • 07 April 2013 - 21:10

    Marc:

    Hoi Claire,

    Je mag dus weer niet klagen. Dat willen wel meer mensen, zo'n wedstrijd zien.
    Wat heb je toch geluk gehad dat je bij de Hiltons terecht bent gekomen.
    Ik heb een stukje van de wedstrijd via internet gekeken. Hoeveel fans waren er in dat stadion?
    80.000? Ik zag dat Detroit met 8-4 gewonnen had. Dat zal wel feest geweest zijn ja. haha.
    Vandaag was het hier prachtig weer. Met mama naar den Bosch geweest. Gisteren met Pierre en Marga uit wezen eten. Was kei-gezellig.
    Bereid je maar vast voor, want voor je het weet is het eind mei en staan wij voor de deur. We kunnen niet wachten!!!

    Veel plezier bij baseball, en de groeten aan iedereen.

    xxxxxxxxxxxx
    Papa.

  • 07 April 2013 - 21:21

    Femke:

    aaaaaaaah, claire wat gaaf allemaal! ook vooral je andere blog over je reis(je) naar california! En, wat fijn die zondagen met films en lekker bankhangen haha. Geniet er nog maar van, want voor je het weet zit je weer in Nederland.

    Veel plezier xxx Femke

  • 07 April 2013 - 21:21

    Femke:

    aaaaaaaah, claire wat gaaf allemaal! ook vooral je andere blog over je reis(je) naar california! En, wat fijn die zondagen met films en lekker bankhangen haha. Geniet er nog maar van, want voor je het weet zit je weer in Nederland.

    Veel plezier xxx Femke

  • 08 April 2013 - 10:35

    Christo Van Gennep:

    Hi Claire,

    Tante Jolanda is zaterdag wezen shoppen in Rotterdam met Christel.

    Gisteren kwam Laura terug van 9 dagen studiereis uit Istanboel.

    Ze moest om 11 uur hockeyen bij Hoco ( niet homo ) in Oisterwijk. Met 1-0 verloren waarbij Laura in de laatste seconde op de buitenkant van de linkerpaal schoot.

    Daarna lunchen in de zon in Oisterwijk op "de Lind".

    Daarna zonnen in de eigen tuin.

    Deze week gaat de temperatuur van -10 graden ( 's nachts ) naar plus 20 graden aanstaand weekend.

    Je kunt ook skypen met ons op christovangennep of christovangennep1.

    Groetjes uit Stiphout

  • 08 April 2013 - 15:57

    Hi Claire:

    Je laatste blog als 17-jarige! Haha! Ik heb nu al zin in Detroit. Not. En wat fijn dat je tussen alle activiteiten ook nog met je leesdossier bezig bent. Als je Engels net zo vooruit is gegaan als je Nederlands achteruit gaat, dan is je staatsexamen helemaal kat in het bakkie! lol!

    Alvast een hele fijne verjaardag toegewenst, ook al is het raar dat je je 16e verjaardag in Istanbul en je 18e verjaardag in Morenci viert. Veel plezier, verwacht van ons verder geen cadeautje want je hebt je jacket al in de pocket, haha!

    Veel liefs,
    xxx Mama

  • 11 April 2013 - 10:17

    Marga:

    Hi Claire,
    Wat een enorme blog over California volgens mij ga je daar ooit nog naar terug om iets langer rond te kijken. Super bedankt voor je kaart, we waren helemaal verrast. Mooie plaatjes en schitterende kleuren, ben benieuwd naar de foto's die je hebt gemaakt. Geen zorgen over je Nederlands als je terug bent is dat zo weer op het oude niveau.
    Een hele fijne verjaardag wordt weer een moeilijke dag voor Marja ze mist je, maar dat hoort erbij. Bij jou is het koud hier ook nog steeds veel te koud het is niet echt voorjaar, hopelijk wordt het snel warmer want ik het helemaal beu. Nu regent het wel even lekker want het was enorm stoffig overal niet fijn als je lenzen draagt.

    Geniet van de laatste 1,5 maand in de US en tot de volgende keer maar weer.

    Marga en Pierre


  • 12 April 2013 - 23:58

    Marga En Pierre:

    Hi Claire,

    Hier in ons kikkerlandje ben je bijna jarig nog 2 minuten. Aan de kant van de wereld waar je nu zit moet je nog even wachten.
    Gefeliciteerd en maak er een groot feest van.
    Marga en Pierre

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claire

Ik ga 25 juli voor een jaar naar Amerika. Daar ga ik naar een high school en woon ik in een gastgezin.

Actief sinds 18 Juni 2012
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 52447

Voorgaande reizen:

25 Juli 2012 - 11 Juni 2013

Een jaartje in Amerika

Landen bezocht: