Cheer, softbal en Super Bowl - Reisverslag uit Morenci, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu Cheer, softbal en Super Bowl - Reisverslag uit Morenci, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu

Cheer, softbal en Super Bowl

Blijf op de hoogte en volg Claire

04 Februari 2013 | Verenigde Staten, Morenci

Maandag werden we niet om 6 uur wakker gemaakt want school was canceled omdat er zoveel ijs op de wegen lagen! Dus we konden lekker in bed blijven liggen tot 10 uur, echt heerlijk! We zaten tot ongeveer 2 uur in onze pyjama’s, we hadden de hele dag films gekeken en op de wii gespeeld. Om 3 uur had Mckenzie basketbal en ik had cheer. Na cheer gingen we even naar Jennie’s ouders en daarna gingen we naar huis.
Dinsdag hadden we helaas wel school. Tijdens geschiedenis hadden we echt een kleuter project. We kregen allemaal een persoon en we moesten met potloden hun lichamen teken en dan moesten we dat presenteren. Echt zo raar en dat moesten we echt een hele week doen, ookal was ik klaar na 1 dag. Na school had ik weer cheer.
Woensdag gingen we na school naar Jennie’s ouders. Ik en Mckenzie gingen ook nog even naar de buren waar ik met Addy en Ethan een aflevering van Proefkonijnen ging kijken. Ookal verstonden ze geen woord Nederlands, ze vonden het helemaal geniaal haha! ’s Avonds had ik natuurlijk cheer.
Donderdag na school gingen ik en Mckenzie naar een softbalkooi. Als cheer seizoen over is ga ik namelijk softbal spelen. Er was dus een hele grote kooi met een machine die ballen schiet, natuurlijk moesten we beide een helm dragen en toen was het batting time! Ik had nog nooit echt softbal gespeeld, een paar keer op het TBL, maar dat was heel amateuristisch. Het bleek dat ik best wel goed was, want de 2e keer dat we een volle mand met ballen deden, miste ik maar 2 ballen! Ik kan dus niet wachten tot softbal seizoen! ’s Avonds had ik ook nog cheer en na practice dwong Bryan mij om een film te kijken. Het eerste kwartier had ik gezien, maar daarna viel ik toch echt in slaap op de bank.
Vrijdag na school gingen ik, Mckenzie en Maggie weer naar de softbalkooi en toen kwam ik er ook nog achter dat ik ook linkshandig kan slaan. Ik en Mckenzie zeiden dat tegen de softbalcoach en ze was helemaal blij haha. Toen we klaar waren ging ik nog even naar de kapper, don’t worry alleen de puntjes zijn eraf. En ’s avonds had ik cheer. Toen ik terug kwam wou iedereen de wii spelen, dus dat deden we met z’n alle tot in de late uren.
Zaterdag moest ik weer vroeg opstaan want we hadden een cheer competitie. Het duurde langer dan 2 uur om bij de school te komen waar de competitie was. Want het sneeuwde echt ontiegelijk hard! En het heeft nog steeds niet gestopt met sneeuwen. De cheer competitie ging best goed, maar het leukste aan de competitie is toch wel het gezamenlijk eten na de uitslag. Dit keer hadden we taco’s! Toen ik thuis kwam was ik natuurlijk weer mega moe dus ik ging op mijn bed liggen en viel in slaap voor een paar uur. ’s Avonds gingen we nog even een paar films kijken met z’n alle.
Zondag deden we echt totaal niks. Iedereen is nog steeds in hun pyjama’s en we zijn het huis niet uitgegaan. Want het sneeuwt nog steeds mega hard en iedereen is moe. We hebben films gekeken en we zijn nu de beroemde Super Bowl aan het kijken. Vanavond moet ik nog even zorgen voor mijn varken, Amber Boc Pietry Edgar Pow. Vraag me niet waar we die naam vandaan hebben haha.

Talk to you soon!

  • 04 Februari 2013 - 15:03

    Tante Coby:

    hoi claire,
    het gaat wel goed met je daar in amerika, toch, maar de tijd gaat wel snel, nog een paar maanden en dan ben je weer thuis, je wilt het niet geloven, zelfs wij missen je , raar hé.
    op dit moment schijnt hier de zon, maar er wordt weer vorst voorspeld, en misschien natte sneeuw.
    we wachten af je kunt er toch niets aan doen.
    maar we gaan stilaan weer naar het betere weer gelukkig, zodat we weer met de caravan erop uit kunnen trekken, we hebben er weer zin in.
    Je hebt het wel druk daar school cheer spelletjes softbal pizza film kijken eten slapen , en wanneer moet je dan leren, of wordt dat op school gedaan!!??
    Maar zo te zien kom je er wel, wij maken ons daar geen zorgen over, gelukkig. verder wensen we jou het allerbeste en tot in juni.
    liefs cent xxx

  • 06 Februari 2013 - 07:29

    Lisette:

    Jij kan ook alles he Claire?? Leuk om weer te lezen! Geniet van alles!

  • 10 Februari 2013 - 12:54

    Marga:

    Klinkt weer super gezellig allemaal. Hoeveel sneeuw ligt er nu volens de TV dus misschien morgen weer lekker tot 2 uur in de pyama. Hier is het carnaval ik kan de wagens horen, van avond verlichte optocht ik weet nog niet of we gaan kijken want het is best koud.
    Geniet nog een paar maande tot de volgende keer maar weer.
    Marga en Pierre

  • 11 Februari 2013 - 15:04

    Marja:

    Hai Clairetje,

    Heerlijk om zo lekker van je af te meppen, lijkt me helemaal wat voor jou!!! En nog wel links als rechtshandig, wie had gedacht dat uberhaupt iemand van onze familie handig is???

    Deze week kwam ik Joan Abrahams tegen, hij is grootvorst bij de Raauw Ossekar. Maar hij geeft ook acrogym. Hij is heel benieuwd wat en hoe jullie met cheer alle kunst en vliegwerk uithalen. Misschien moet je maar eens afspreken met hem als je thuis bent (nog 3,5 maand...)

    Als je de foto's van carnaval wilt kijken: www.oypo.nl/bonossfoto. Daar staan ook de foto's van het frikandellenontbijt op, mmmmmmmm!

    xxx Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claire

Ik ga 25 juli voor een jaar naar Amerika. Daar ga ik naar een high school en woon ik in een gastgezin.

Actief sinds 18 Juni 2012
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 52382

Voorgaande reizen:

25 Juli 2012 - 11 Juni 2013

Een jaartje in Amerika

Landen bezocht: