First softball game and a fun weekend - Reisverslag uit Morenci, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu First softball game and a fun weekend - Reisverslag uit Morenci, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu

First softball game and a fun weekend

Blijf op de hoogte en volg Claire

21 April 2013 | Verenigde Staten, Morenci

Zondag gingen we naar Jennie’s ouders want haar moeder was jarig. Toen we daar kwamen moesten alle kinderen naar een of andere meeting over de fair volgend jaar. Ik had geen zin om mee te gaan, dus ik ging met Ilse skypen. Toen iedereen terug was gingen we met de buren voetballen en ’s avonds ging iedereen voor ons zingen en Jennie had een rainbow cake gemaakt, wat echt heel erg leuk was!
Maandag hadden we weer school en na school hadden we onze eerste softball game (eindelijk!!). De eerste game verloren we met 3-7, het was echt totaal niet leuk want we werden helemaal ingemaakt haha. Alle meiden in het team spelen softbal vanaf dat ze konden lopen, dus ze zijn allemaal best wel goed vergeleken met mij, daarom zit ik de komende games nog wel even in de dugout, want ik ben nog echt niet klaar voor een wedstrijd! Na de wedstrijd gingen we met z’n alle taco’s eten en daarna hadden we nog een game, die we verloren met 5-8. Uiteindelijk waren we rond 8 uur klaar (totaal 5 uur gespeeld) en ik was echt mega moe. Want als je niet speelt, moet je toch actief zijn en het team aanmoedigen!
Dinsdag hadden we na school softball practice wat weer heel normaal en vermoeiend was haha.
Woensdag hadden we na school weer een game die we helaas verloren hadden met 2-4. Het was echt zo mega spannend en we hadden het makkelijk kunnen winnen, maja.
Donderdag zouden we een game hebben maar die werd gecanceld want het was heel erg slecht weer buiten. Ik vond dat wel fijn, want dat betekende dat we naar huis konden en vroeg naar bed kon. Maar helaas kwam er een mededeling dat we een practice hadden, dus dat was wel jammer.
Vrijdag zouden we een game hebben, maar die werd gecanceld en we hadden gelukkig geen practice, dus ik kon na school gelijk naar huis :). ’s Avonds gingen ik, Mckenzie, Maggie, Jennie en Honey (Bryan’s moeder) naar Adrian. We gingen naar een restaurant/bar called Frickers! Het was echt mega gezellig en er waren wat mensen geïntereceerd in mijn accent, wat echt heel erg grappig was.
Zaterdag ging ik met dezelfde mensen naar Toledo. Eerst gingen we naar Costco, een soort Sligro maar tien duizend keer groter. We gingen alvast wat inkopen doen voor mijn going away party en daarna gingen we naar Olive Garden, een heerlijke Italiaanse restaurant. Toen we thuis kwamen gingen we wat films kijken en vielen we gelijk in slaap.
Vanochtend zijn ik en Jennie naar Adrian gegaan want ik moest wat inkopen doen voor mijn gala die aanstaande zaterdag is. Uiteindelijk waren we 6 uur aan het shoppen. Ik ga zo dadelijk met Ben skypen en ik heb nog heel veel huiswerk te doen, daarom is deze blog een beetje kort, ik ben heel erg aan het haasten haha.

Talk to you soon!

  • 22 April 2013 - 11:29

    Marc:

    Hoi Claire,

    Druk, druk druk.......
    Poeh, het houdt maar niet op hè?
    En dan dat softball. Helemaal niet belangrijk. Als je maar kan voetballen!!
    De beste ploeg in Nederland wordt voor de zoveelste keer kampioen. En dat is natuurlijk Ajax!!
    Met 2 vingers in de neus hebben ze lekker rustig de competitie afgewerkt.
    Feyenoord en PSV mochten er even aan ruiken. Maar uiteindelijk geeft toch de kwaliteit, spelinzicht, passie. gedrevenheid, flair, bluf, rust en een geweldige trainer de doorslag.
    Nou, met deze wetenschap moet je toch een geweldige Gala-avond en Gowing Away party hebben.
    Heb je nog steeds de "date" staan met die duitse jongen?
    Heeeel veel plezier,


    xxxxxxxxxxxxxxxxx
    Papa

  • 23 April 2013 - 21:02

    Lisette:

    Date? Duitse jongen?
    De reacties lezen levert soms meer informatie op.. ;-)

  • 23 April 2013 - 23:07

    Marja:

    Hoi Claire,

    Is het eindelijk zover? Prom? Ben dan maar blij dat je in de dugout zit. Voor je het weet heb je weer een ei op je hoofd! Weet je al wanneer je go-away party is? Dan kunnen wij ons ook goed mentaal voorbereiden, haha! De tijd gaat nu wel heel snel. Voor je het weet zit je echt in het vliegtuig naar huis. Gelukkig houden ze je bij de familie lekker bezig. Wat zijn het toch bijzondere mensen en wat heb je het toch goed getroffen. Geef iedereen onze hartelijke groeten! Xxx

    Mama

  • 30 April 2013 - 19:18

    Marion Van Bon:

    Hallo lieve Clair

    Allereerts supper bedankt voor jou mooi kaart, was echt leuk.
    Wart een belevenissen allemaal zeg ongelooflijk,ik denk dat je het aan de een de ene kant enorm gaat missen
    maar aan de andere kant ook weer blij bent als gewoon weer in het nederland bent. Heel veel plezier nog ben wel benieuwd hoe het weer type daar nu is,Het begint hier nu eindelijk wat beter te worden.
    Liefs Ome Ton en Tante Tante Marion

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claire

Ik ga 25 juli voor een jaar naar Amerika. Daar ga ik naar een high school en woon ik in een gastgezin.

Actief sinds 18 Juni 2012
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 52389

Voorgaande reizen:

25 Juli 2012 - 11 Juni 2013

Een jaartje in Amerika

Landen bezocht: