Eindelijk in Ohio! - Reisverslag uit Wauseon, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu Eindelijk in Ohio! - Reisverslag uit Wauseon, Verenigde Staten van Claire Bon - WaarBenJij.nu

Eindelijk in Ohio!

Blijf op de hoogte en volg Claire

05 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Wauseon

Edit: ik wou eigenlijk dit reisverslag gister online zetten, alleen dat lukte niet omdat de stroom was uitgevallen ivp onweer en bliksem!

In de nacht van vrijdag tot zaterdag vertrok mijn bus om 2.30 uur. Ik viel gelijk in slaap in de bus en we kwamen rond 4 uur aan bij de luchthaven. Iedereen was helemaal kapot en we moesten helaas toen minstens een uur in de rij staan om in te checken. Eindelijk ingecheckt te zijn liepen ik en Emmelie naar de security en vanaf daar stonden we er alleen voor. Emmelie moest helaas een andere vlucht hebben dan ik. Dus ik begon maar naar bij gate te lopen en ineens zie ik daar mijn double placement, Booki! Ik was heel blij dat we samen konden reizen, en volgens mij was zij ook wel blij want ze was doods bang. Onze eerste vliegtuig zou om 7.05 moeten vertrekken richting Chicago, maar helaas kreeg die 2 uur vertraging . Uit eindelijk kwamen we om half 12 aan in Chicago (maar daar is het een uur tijdverschil, dus eigenlijk half 11). We konden gelijk doorlopen naar ons volgende vliegtuig die richting Toledo ging. Onderweg naar de gate kwamen we wat vrienden van mij tegen, die naar hetzelfde kamp waren gegaan als mij. Die gingen gelukkig ook dezelfde vliegtuig in, dus dat was wel gezellig. Het vliegtuig wat naar Toledo ging was echt geniaal, heel klein maar toch echt mega schattig (ja, de foto komt nog ;) ). Bij beide vluchten was ik al ik slaap gevallen voordat we opstegen, dat was wel even geniaal. Toen we in Toledo waren geland zagen we al gelijk alle host families staan, waaronder Stacey en een meisje van 13 die nu even van Stacey onderdak krijgt (ze is namelijk pleegmoeder). Booki en ik stapte in een gigantische truck, wat echt geniaal was! En waar gingen we als eerste naartoe? Juist, Wallmark! Booki en ik moesten nog even wat spulletjes halen zoals shampoo en tandenpasta, dus heb veder niet veel van de winkel gezien, maar dat komt nog wel een keertje . Toen we in het huis aankwamen gingen we wat spelletjes spelen en een soort van pizza eten. Ik zit nu op mijn kamer en we waren van plan om naar een of ander vuurwerkshow te gaan hier in de buurt, alleen het begint me nu toch een partij te onweren! Dus ik weet niet of dat nog doorgaat :p.

Ik begin al helemaal in het Engels te denken en ik moest toen ik dit verslag schreef echt goed nadenken om op sommige Nederlandse woorden te komen, echt raar! Komende week ga ik even alles bijwerken, en ik zal ook wat foto’s sturen van het huis en dat soort dingen . Ik ga nu weer naar boven en wat spelletjes spelen met iedereen .

Talk to you soon!

  • 05 Augustus 2012 - 14:59

    Christo:

    Hi Claire,

    Het gaat goed met je lees ik. Mooi.

    Handig dat kaartje erbij. Dan weet ik waar je zit. De VS is wel iets groter dan Oss.

    Groetjes uit Stiphout!

    Christo en ook Jolanda

  • 05 Augustus 2012 - 18:11

    Opa/oma/R:

    Je verveelt je niet en dat is natuurlijk prima. Oma mist je nu al. Maar die gaat zich over 10 dagen ontspannen in Spanje !
    We hopen dat je dagelijkse programma van dien aard is dat het interessant blijft. Maar dat horen we dan wel weer. Dag Clairexxxxxx

  • 05 Augustus 2012 - 20:04

    Marja:

    Hey Claire,

    eindelijk ben je bij je arrival family. Wat goed dat jij en Booki elkaar tegenkwamen op het vliegveld. Samen is toch veel leuker dan in je eentje. Heb je ook goed afscheid kunnen nemen van Anne, Fleur en Miss Saigon ;-)? Wat gek dat het EF Camp er nu al weer op zit. De tijd vliegt... dus geniet vooral van alles wat je meemaakt en stel je open voor alle nieuwe ervaringen. Hoe heet je foster zusje? Doe iedereen van ons daar de hartelijke groeten en tot horens/whatsapp/skype...

  • 05 Augustus 2012 - 20:36

    Lisette:

    Klinkt goed allemaal hoor!!

  • 05 Augustus 2012 - 21:02

    Marc:

    Klinkt goed allemaal!
    Ilse is met een vriendin zondag in Groede aangekomen.
    Ze wil nu kaarten, je weet wel, dat ene populaire spel uit Toscane.
    Daar is het onweer, hier is het weer ook niks.....
    Ik wens je heel veel succes en plezier daar in Ohio.

  • 06 Augustus 2012 - 12:54

    Cent Goirle :

    fijn dat je het naar je zin hebt in amerika, maar vergeet je moerstaal niet,en geniet van alles en iedereen.
    daarbij een dikke knuffel van die twee oudjes uit goirle.

  • 06 Augustus 2012 - 14:19

    Mariël:

    Hoi Claire,

    Klinkt allemaal heel goed en gezellig. Grappig dat je nu al over sommige Nederlandse woorden moet na denken. Ben echt benieuwd naar de foto's maar goed dat komt wel!
    Heel veel plezier en geniet ervan!!!

  • 06 Augustus 2012 - 22:01

    Marjorie:

    Hey Claire,
    Wat knap wat je allemaal zelf onderneemt, pff zou het doodeng vinden. Wel fijn dat je al die ervaringen opdoet, dan durf je straks echt alles! (bv poffertjesmix in de poffertjespan gieten hihi ;) )
    Veel plezier!!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claire

Ik ga 25 juli voor een jaar naar Amerika. Daar ga ik naar een high school en woon ik in een gastgezin.

Actief sinds 18 Juni 2012
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 52407

Voorgaande reizen:

25 Juli 2012 - 11 Juni 2013

Een jaartje in Amerika

Landen bezocht: